رقابت فولکس و آئودی در چین
فولکسواگن روز جمعه سدان لوکس جدیدی را در بازار چین عرضه خواهد کرد که بهطور مستقیم با زیرمجموعه فولکس یعنی برند آئودی رقابت خواهد کرد.
به گزارش خودروکار، فولکسواگن امیدوار است عرضه سدان لوکس فیدئون در بازار چین به افزایش فروش این شرکت در این کشور کمک کند. فولکسواگن در شانگهای سدان فیدئون را در کنار سدان آئودی ای6، بیاموی سری5 و مرسدس بنز ایی-کلاس به نمایش گذاشت و اعلام کرد انتظار دارد فیدئون با این برندهای لوکس آلمانی رقابت کند.
سخنگوی آئودی در چین در واکنش به عرضه فیدئون در بازار این کشور گفت: «ما کاملا معتقدیم که مدلهای ما جایگاه خود را در بازار خودروهای لوکس به دست آوردهاند.» ییل ژانگ، مدیر مرکز مشاوره آتوموتیو فورسایت، میگوید سرنوشت فیدئون در چین به قیمت آن بستگی خواهد داشت. قیمت پایه فیدئون 359 هزار یوآن(58/ 53273 دلار) است که گرانتر از رقبایش است. ژانگ پیشبینی میکند فروش سالانه فیدئون هزار تا 2 هزار دستگاه خواهد بود.
منبع:دنیای اقتصاد
انتهای پیام/